Дневник ученичке евиденције је првенствено намењен разредним старешинама, а омогућава лакше и брже вођене и штампање педагошке евиденције. Помоћ у сређивању Дневника ученичке евиденције можете добити покретањем МС Еxцел обрасца, који ће после уноса оцена израчунати све статистичке податке потребне за комплетирање евиденције, као што су општи успех и просек ученика, успеха по предмету итд.
Упутство за попуњавање табеле и тумачење резултата:
Дневник се састоји од пет листова у МС Еxцелл-у: листа са оценама ученика, статистике о успеху по ученику, предмету и укупни успех одељења, са статистиком о изостанцима, и две стране које треба попуњавати уколико се овај документ користи за штампање сведочанстава.
Разредни старешина уноси податке само на првој страници Оцене ученика, а наредне две странице програм аутоматски попуњава израчунатим подацима (на њима није потребно уносити било какве податке!). Списак предмета треба унети по оном редоследу који је у Дневнику, као и имена и презимена ученика.
При уносу оцена постоји правило за проверу унетих оцена тако да се могу унети само оцене од 1 до 5 као и 0 ако је ученик неоцењен. Потребно је унети и владање ученика, као и оправдане и неоправдане изостанке (да би програм израчунао укупан број изостанака и општи успех ученика и одељења). Поред тих података израчунава се и број негативних оцена (уколико их ученик има), као и број предмета из којих ученик није оцењен.
Постоји и могућност да се из правилно попуњене табеле директно одштампају сведочанства ученика, за шта треба искористити одговарајући образац и попунити четврту страну са подацима о школи и пету страну са подацима о ученицима. Ако сви ученици у одељењу уче исти страни језик користити шаблон Дневник ученичке евиденције, за различите стране језике Дневник ученичке евиденције 1 страни језик, а ако уче два страна језика користити Дневник ученичке евиденције 2 страна језика. При штампању сведочанстава пажљиво пратити упутство за аутоматско штампање обрасца.
Секретар: Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели.