• 001-1
  • 002-1
  • 010-1
  • 009
  • 012-1
  • 011-1
  • 009-1
  • 008-1
  • 006-1
  • 004-1

Инклузија

 

Поред многих активности које наша школа остварује у циљу успешног обављања и унапређења васпитно образовног процеса,оформили смо и стручни тим за инклузивно образовање. Појам инклузија се односи на укључивање свих,односно ученика са тешкоћама у развоју у нормалан образовни процес. Чланови овог тима су наставници: Биљана Ђурић, Драган Милинковић, Радош Пајић, Милена Обрадовић, Јелена Швабић (председник тима).

 

Највећа тежња данашњице јесте признавање и уважавање различитости,толеранција и потреба да се у образовни ток и животни позив укључимо сви,са свим нашим разликама.Као школа и образовна целина настојимо да се едукујемо,препознамоученике којима је потребна додатна подршка,пратимо њихов развој и задовољимо њихове образовне потребе. Највећи наш задатакданас,како школе тако друштва у целини јесте да признамо колико је инклузија наша стварност а не проблем. Ово је апел да у овом поступку признавања и тражења решења сви дамо свој допринос, било осмехом, гестом и разумевањем, као ученици, колеге и родитељи.

 

 

 

Претрага Сајта



Зашто уписати школу у Гучи / Лучанима?

  • Стручан кадар уз спој искуства и младости
  • Добри међуљудски односи засновани на међусобном поштовању и поверењу
  • Изузетна сарадња са локалном заједницом
  • Рад у једној смени
  • Опремљеност школе савременим наставним средствима за образовне профиле
  • Разноврсност ваннаставних активности и такмичења
  • Могућност стипендирања талентованих ученика
  • Помоћ ученицима при упису на факултете
  • Сарадња са ученицима и родитељима
  • Хуманитарне акције у школи и ван школе
  • Награђивање најбољих ученика и одељења (излети, екскурзије…)
  • Добра организација ђачког парламента
  • Едукација ученика путем семинара и обука (летње школе, кампови, трибине и предавања) 

 

 

Контакт

Школа у Гучи: 032/854-144
Школа у Лучанима: 032/817-531

Секретар: Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели.