Дана 30. марта је у препуном кабинету за историју, у термину шестог и седмог часа, одржана друга по реду дебата коју организују ученици наше школе.

Дебата је реализована кроз часове верске наставе, у оквиру наставне теме ,,Хришћанство и савремено доба". Циљ дебате јесте развијање критичког размишљања код ученика, подстицање на истраживачки рад и самостално стицање знања, као и схватање значаја вођења дијалога.​

Наши ученици су укрстили аргументе о једној у последње време веома актуелној теми, а то је брак. Одговорили су на питање да ли је ,,потпис на папиру" неопходан за суживот двоје партнера. Ова дебата је њихов самостални рад и ученици су подстакнути да развијају слободу мишљења.

Подељени су у два тима: афирмативни и негативни.​

Афирмативни тим је заступао становиште да треба неговати брак као институцију, док је негативни тим истицао предности ванбрачне заједнице у односу на брак.

Након формалног дела дебате, отворена је неформална дискусија, у којој су ученици одговарали на питања публике и додатно међусобно дискутовали. Неформални део дебате је био посебно турбулентан, а ученици су срчано бранили своје ставове.

На крају, наше судије, школски педагог Бојана Перовић и професор филозофије Ђулијано Ђулић су прогласили победнике, а то је био негативни тим. Наше судије су изнеле становиште да је негативни тим имао доследнију аргументацију, као и јасније формулисане ставове. Похваљени су сви ученици за труд и ангажовање, као и за вештине одбране става.

Ученичка дебата 2023.
Ученичка дебата 2023.
Ученичка дебата 2023.
Ученичка дебата 2023.
Ученичка дебата 2023.
Ученичка дебата 2023.
Ученичка дебата 2023.
Ученичка дебата 2023.
Ученичка дебата 2023.
Ученичка дебата 2023.