„Научи да програмираш, научићеш да мислиш“
У петак 25.08.2017. године у Медицинској школи на Звездари и На учно -технолошом парку Б еоград , Министарство просвете, науке и технолошког развоја у сарадњи са фондаци ом Петљ а организовало је конференцију “Настава програмирања у средњој школи” у циљу унапређивања наставе програмирања и боље припремљености ученика за наставак школовања у области
информационо-комуникационих технологија. Водитељ конференција била је Снежана Марковић, саветник за ИКТ у МПНТР, а предавачи чланови ауторског тима фондације Петља, експерти из области програмирања запослени у просвети и индустрији.
Поред предавања у преподневном термину која су имала за циљ да се присутни наставници Рачунарства и информатике упознају са материјалима за учење програмирања који су слободно доступни на порталу Петља.орг , као и начином на који ти материјали могу да се користе у настави Рачунарства и информатике у
гимназијама, у поподневним терминима наставници Јелена Стојановић и Јован Милетић из београдске средње школе “Политехника”, Светлана Радловачки из Школског центра “Никола Тесла” из Вршца и Миљана Здравковић из 13. београдске гимназије одржали су предавања са циљем размене идеја и примера добре праксе за повећавање мотивације ученика за програмирање у области информационо-комуникационих технологија.
Увођење наставе програмирања у петом разреду основне школе, у оквиру обавезног предмета информатике, започиње у наредној 2017/2018. школској години. Израђени су наставни планови и програми. У плану је да се за следећу 2018/2019. школску годину припреми план наставе информатике и за шести разред. Настава из предмета
„рачунарство и информатика“ у средњим стручним школама ће се радити по постојећим плановима и програмима „док не стигну садашњи петаци“.
Наставни планови и програми из рачунарства и информатике за гимназије су реформисани још од прошле 2016/2017. школске године и примењују се.
Ружица Полуга
Актив информатике
Секретар: Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели.