Ученици прве године гимназије су у уторак, 26. марта 2019. године, пред својим друговима и наставницима представили резултате пројекта под називом „Реци не ријалити програмима“. То је био епилог истраживачког рада који је трајао цело прво полугодиште на часовима изборних предмета: Језик, медији и култура и Појединац, група и друштво.
Од ове школске године реформом гимназије уведени су изборни пакети, а ученици првог разреда гимназије изабрали су предмете Језик, медији и култура и Појединац, група и друштво. Наставници Ана Драмлић и Мирјана Керн су на овим часовима са ученицима организовали заједнички пројекат, који се бавио анализом телевизијских програма, друштвених мрежа, али и анкетирањем и интервјуисањем различитих категорија са циљем да се укаже на негативне последице поплаве ријалити програма и да се промовишу позитивни примери. Такође, циљ је био и да се понуде алтернативе, као и да се укаже на чињеницу да сви имају избор.
Ученици су на овом пројекту упознали технике истраживачког рада, развили сарадњу, тимски дух и дошли до врло интересантних резултата. Све то је представљено ученицима наше школе, као и заинтересованим наставницима, у виду трибине и преко презентације. Планирано је још неколико сличних трибина, којима би били обухваћени сви ученици школе, али и сличне трибине у основним школама у нашој општини. Ово је уједно био и добар пример корелације изборних предмета, али и других предмета у школи, којима се остварују међупредметне компетенције.
Младима су понуђени и алтернативни избори и одлучено је да се са овим активностима настави, не само у другом полугодишту, већ и наредних школских година кроз рад на часовима изборних предмета. Циљ је да се организују различите културне манифестације и хуманитарни програми у школи и ван ње насупрот ријалити програмима и свеопштем кичу који нас окружује. Идеја је и да се у организацију тих садржаја укључи што више ученика и наставника. На овај начин пружамо свој допринос култури и дајмо позитиван пример другима.
Секретар: Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели.