Национално такмичење најбољих ученичких компанија, одржано од 14. до 16. маја у Београду. Окупили су се победници Регионалних такмичења одржаних у марту и априлу у Нишу, Новом Саду, Београду и Крагујевцу. Ово је био тродневни догађај, где су талентовани, млади људи, средњошколци из свих крајева Србије, јавности представљали различите производе и услуге које су током године развијали под окриљем својих ученичких компанија. Међу најбољима, нашле су се и наше Компанијe:
која се бави производњом и продајом еколошких, биоразградивих саксија, за узгајање кућног биља. Све што је биљкама неопходно да расту и буду здраве, налази се у ,,Woodpot“ саксијама, направљеним од пиљевине, воска, уз додатак екстракта коприве и прополиса.. На Националном такмичењу, направљен је још један корак напред: саксијама је додат и активни угаљ,чија је улога да апсорбује и тако неутралише непријатне мирисе у околини!
се бави израдом украсних, мирисних свећа са мотивационим порукама. Свеће се раде изливањем у калупима и чашама, при чему сваки купац може изабрати облик, боју, мирис и поруку, која је саставни део паковања. На Националном такмичењу представљен је и нови производ- свећа у облику трубе изливена у златној боји, са мирисом руже и порукама о Драгачеву, са циљем промовисања Сабора трубача.
Поред наших представника учествовале су и следеће ученичке компаније:
У недељу, 14. маја, по доласку у хотел, где су ученицима и наставнику ментору били обезбеђени смештај и храна, такмичари су приступили различитим teambuilding активностима. Другог дана такмичења ученичке компаније су понудиле своје производе и услуге широј јавности на сајму, у тржном центру ,,Delta Сity“, док су трећег дана представљали бизнис планове својих компанија члановима жирија и публици, у ,,Dorćol Platzu”, што је представљало посебан доживљај и искуство за све учеснике. Током сценских презентација, стручни жири је прогласио и 10 младих лидера, за најбоље показане лидерске вештине. Међу топ десет, нашао се и Алекса Мијатовић, директор Компаније Illusion.
Такмичење је било изузетно занимљиво, али истовремено веома напорно и едукативно. То је била прилика да се ,,одмере снаге“ са вршњацима, размене искуства, упознају нови пријатељи... Сложили смо се да је ово било непроцењиво и пре свега корисно искуство!
Сам пласман на национално такмичење и прилика да се нађемо међу најбољима, велики је успех. Треба да будемо поносни на наше ученике, како су нам чланови стручног жирија рекли, што ми заиста без икакве дилеме и јесмо!
Важно је напоменути да такмичење реализује организација Достигнућа младих у Србији, а финансира Министарство привреде, Економски факултет, тржни центар Delta City, компанија TeleGroup , USAID, ManpowerGroup. Такође, програм Ученичка компанија део је пројекта „Година предузетништва“ који спроводи Влада Републике Србије, а такмичење је уврштено у званични календар Министарства просвете.
ПРЕДУЗЕТНИЦИ СЕ НЕ РАЂАЈУ ВЕЋ СТВАРАЈУ!